SAMOSTALNI PREDUZETNICI ZASLUŽUJU PODRŠKU I VEĆU VIDLJIVOST
METRO slavi sa preduzetnicima i obeležava još jedan „Dan sopstvenog poslovanja“
Dan sopstvenog poslovanja, inicijativa posvećena većoj vidljivosti i prepoznavanju miliona preduzetnika širom sveta, koji se obeležava svake godine, proslavljen je danas četvrti put za redom i u Srbiji. Različitim aktivnostima, a pre svega besplatnom promocijom, METRO Cash & Carry nastoji da pruži podršku nezavisnom poslovanju, kao jednom od ključnih elemenata stabilnog i održivog razvoja društva.
Kako bi se stekao bolji uvid u to kakva su iskustva nezavisnih preduzetnika, kao i na koji način samostalni biznis doživljava šira javnost, METRO je sproveo istraživanje u 10 zemalja, na uzorku od deset hiljada ljudi od kojih su njih 1500 vlasnici sopstvenog biznisa. Rezultati su pokazali, između ostalog, da bi čak 80 posto ispitanih potrošača želelo da u njihovom okruženju postoji više samostalnih radnji. Slično tome, čak 39 posto potrošača smatra samostalno poslovanje važnim faktorom za razvoj lokalne ekonomije, dok je samo 14 posto izjavilo da se ovo odnosi na velike kompanije. Sve ovo ukazuje da postoji značajna sklonost ljudi ka nezavisnom poslovanju. Istraživanja su pokazala i da ekonomska situacija u većini zemalja nije idealna za razvoj sopstvenog biznisa i čak 44 posto preduzetnika je izjavilo da se bori sa ovim problemom, ali sa druge strane njih 91 posto bi se ponovo odlučilo da pokrene svoj posao. Ovakvi rezultati jasno govore u prilog činjenici da samostalno poslovanje i preduzetnički duh treba neprestano podržavati i stvarati uslove za njihov napredak i stabilniji razvoj.
Svesna toga kompanija METRO preduzetnicima pruža podršku i kroz svoju besplatnu web platformu https://www.own-business-day.com/sr-rs/, pomoću koje su bili u prilici da svojim proizvodima i uslugama omoguće veću vidljivost, a samim tim i osnaže svoju mrežu kupaca.
Dan sopstvenog poslovanja proslavljen je završnim događajem, u radnji u Zemunu, gde je organizovan jedinstveni Gastro Party. Vrhunski kuvari restorana i hotela GoSushi, Hilton Hotel Beograd, Smokvica i Cantina De Frida su za sve posetioce i ljubitelje dobrog ukusa, pripremali raznovrsne specijalitete domaće i međunarodne kuhinje, a u Pro Kutku posebne recepte spremao je i tim METRO HoReCa centra i Junior Chefs Cluba Srbije. Ceo događaj podržali su i partneri projekta – Coca Cola i P&G Professional.